Giv et gavebidrag og få fradrag i skatten

Vil du være med til at støtte, at  Museum Odense fortsat kan arbejde med spændende forskning, udstillinger og aktiviteter? Et bidrag på bare 200 kr. har stor betydning for os og kan hjælpe med at udvikle gode kulturtilbud og oplevelser af høj kvalitet til alle – især børn og unge? Dit bidrag kan trækkes fra i skat.

For at Museum Odense kan forblive på SKATs liste over godkendte, almennyttige foreninger og institutioner og få en væsentlig momskompensation, skal vi hvert år modtage mindst 100 donationer à minimum 200 kr.

Sådan gør du:

Det er nemt at hjælpe os. Det eneste du skal gøre, er at give os dit bidrag på 200 kr. via museets webshop her.

Vi beder dig opgive dit cpr.nr. i forbindelse med donationen, så vi kan sørge for, at du kan trække dit bidrag fra i skat. Disse oplysninger behandles fortroligt i et sikret datasystem og anvendes alene til indberetning til SKAT.