Et deiligt sted

Odense Bys Museer har fået et nyt medlem af familien. Den 30. juni åbnede vi H.C. Andersens Hus midt i hjertet af Odense. Gennem hele sommeren har gæster fra både nær og fjern haft mulighed for at kigge ind i det arkitektoniske mesterværk, der rummer en helt unik visuel oplevelse, og fået en smagsprøve på den endelige udstilling. Fordi vi endnu tester, justerer og prøver af, får man besøget til halv pris. Vores headsets – der formidler en stor del af oplevelsen – udleveres endnu ikke pga. tekniske udfordringer.

Deilig
I begyndelsen af august slog DEILIG – et spiseri dørene op. Her er der tale om et utraditionelt museumsspiseri, der på den ene side er en slags café, som serverer den gode kop kaffe og frokost til videre færd i H.C. Andersens Hus. På den anden side er spiseriet et sted, hvor Meyer’s madideologi langt henad vejen spejler Andersens natursyn. Planter, blomster og dyr har stemme og en masse på hjerte.

Lige nu kan du forkæle dig selv og andre med EN DEILIG FROKOST:

2 stykker smørrebrød (efter køkkenchefens valg)
Et glas øl, vin eller sodavand

Kr. 225,-